Salg
+46(0)752 400 830

Support
+46(0)752 400 820

facebook blogger linkedin youtube twitter
  • facebook
  • blogger
  • linkedin
  • twitter

Helpdesk

Effektiviser virksomheten ved bruk av skreddersydd Helpdesk hos Ipeer.

Kontakt oss via skjema

Support

+46(0)752 400 820

Salg

+46(0)752 400 830

Gilla oss på Facebook!

Följ oss på Google+!

Helpdesk


Helpdesk er den første supportinstansen for deres ansatte, også kalt 1st Line support. Helpdesk hjelper sluttbrukerne med enklere programvare- og maskinvareproblemer. Ofte kan Helpdesk løse problemet direkte, eller ved behov eskalere saken videre innenfor Ipeers brede organisasjon. Ipeers Helpdesk hjelper brukerne ved å veilede dem over telefon og gi dem kundetilpasset støtte i feilsøkingen. Helpdesken kan også bruke fjernstyring av miljøet for direkte problemløsning. I tillegg har vi selvfølgelig støttefunksjoner for Helpdesk via e-post og kontaktskjema. Ipeers Helpdesk har lang erfaring, og i samarbeid med kunden sørger vi for å ha inngående kunnskap om akkurat deres system og de ulike funksjonene innenfor deres server-/skymiljø. Mulighetene i Helpdesken kan tilpasses fullt og helt etter kundens tekniske kompetanse, krav og unike behov.


En viktig del av en god Helpdesk er at vi alltid dokumenterer sakene og sørger for full sporbarhet i kundehåndteringssystemet. Samtlige saker får tildelt et referansenummer. Skulle det samme problemet mot formodning dukke opp igjen, eller hvis det oppstår et tilsvarende problem, kan våre kundebehandlere enkelt få frem kundebildet og raskt sette seg inn i problemet. Tilbakemeldinger og personlig service er også viktige deler av vårt arbeid, for å gi profesjonell service av høy kvalitet.


Her er Helpdesk skreddersydd etter deres behov!

Sammen med dere skreddersyr vi Helpdesken slik at den passer til dere. Vi setter opp klare retningslinjer for hva Helpdesken kan gjøre for dere. Vi bygger opp et intranett med utgangspunkt i kunden og lager tydelige rutiner etter dette.


Her er noen eksempler på hva Ipeers kundetilpassede Helpdesk kan tilby:
  • Helpdesk kan hjelpe de ansatte med enklere Active Directory-relaterte problemer, f.eks. skifte passord, åpne låste konti eller legge til rettigheter og grupper.
  • I tillegg kan Helpdesk hjelpe til med enklere administrering av Exchange-konto, f.eks. opprette ny e-postkonto, skifte passord, åpne sperret e-postkonto og konfigurere regler i e-postklienten (Outlook Express, Outlook 2010, Outlook 2013, Mozilla Thunderbird osv.).
  • Helpdesk hjelper brukerne med å legge til skrivere og administrere disse etter behov.
  • Helpdesk svarer på spørsmål om Office-pakken, f.eks. Office 2003 og Office 2013.
  • Helpdesk kan hjelpe de ansatte med å tilbakelese en fil fra en backup-tjeneste, f.eks. BackupExec, Acronis eller Bacula for å nevne noen backup-tjenester vi tilbyr.
  • Helpdesk kan fjernstyre og administrere server-/skyløsninger for å løse eventuelle problemer raskt.
  • Helpdesk kan også hjelpe til med støtte på stedet for skrivere og arbeidsstasjoner.

Ønsker dere mer informasjon om hvordan Ipeer kan avlaste organisasjonen? Kontakt oss gjerne, så forteller vi mer.


Navn:

Firma:
E-post:
Telefon:
 

CAPTCHA Image

Angi teksten på bildet:

Latest Tweets

Ipeer @ipeerab 246 days ago

RT @CygateAB: .@ITBranschen: Stayhard.se väljer Cygates svenska Hosted VMware-moln: https://t.co/eDojQ6MeG0 @Stayhard_se @Telia_foretag @VM

Ipeer @ipeerab 247 days ago

RT @CygateAB: Största nätbutiken för modeintresserade män @Stayhard_se väljer svenskt moln https://t.co/dhnGiCeXEg @VMware_SE @Telia_foreta

Ipeer @ipeerab 247 days ago

RT @CygateAB: Hur många molntjänster finns i ert nät? Oljebolaget Nynas kollade: https://t.co/7GXKnnw99Y @SkyhighNetworks @Telia_foretag #p