Salg
+46(0)752 400 830

Support
+46(0)752 400 820

facebook blogger linkedin youtube twitter
  • facebook
  • blogger
  • linkedin
  • twitter

Kundeservice

Erfarne og utdannede medarbeidere som hjelper deg døgnet rundt.

Kontakt oss via skjema

Support

+46(0)752 400 820

Salg

+46(0)752 400 830

Gilla oss på Facebook!

Följ oss på Google+!

Kundeservice


For oss er Quality Server Hosting ikke bare å kunne tilby høykvalitative tekniske løsninger, men også å kunne tilby den beste servicen og supporten.

 

Vi jobber ut ifra at et bra servicefirma må utgå fra en gruppe med svært kvalifiserte og dyktige personer. Vi på Ipeer har over 10-års erfaring av hosting og vi strever alltid etter å gi en overordentlig support. Vår supportavdeling arbeider i henhold til vår filosofi å gi den beste servicen og supporten:

 

  • Jobbe aktivt for kundens interesse.
  • Lytte aktivt for å forstå kunden og hva kunden ønsker.
  • Kommunisere klart å tydelig når vi løser kundens problem.
  • Etablere en nær relasjon med våre kunder.
  • Mulighet til kortsiktige oppgraderinger av utstyr.
  • Alltid være hjelpsom, vennlig og høfflig.

 

Når du ringer vår support behøver du ikke å føle at du ringer et callcenter og at du prater med ulike personer hver gang og der ditt problem blir videresendt flere ganger før det når driftstekniker. Vårt supportteam er dedikert rundt dine behov og har fleråring erfaringer innen serverhosting-bransjen.

 

Vi besvarer dine spørsmål hverdager 08.00-12.00 og 13.00-16.30

På telefonnummer 815 56 485 eller alternativt per e-post: support@ipeer.no

 


Service Level Agreement (SLA)

Ipeer tilbyr tre ulike nivåer av SLA for din løsning avhengig av hvilket servicenivå som du ønsker. Bedrifter har ulike behov og du kan selv velge hvilket nivå som passer din løsning. Om du er usikker på hvilen SLA som er best for akkurat deg, så diskuterer vi gjerne dine behov og kommer frem til en løsning i lag på det nivået som er best for deg. Uansett hvilket nivå du velger har du alltid muligheten å kontakte vårt dedikerte supportteam. Vi har en teknisk bemanning døgnet rundt som overvåker samtlige system. Om noe skulle bli feil med din løsning midt på natten, behøver du ikke å vente flere timer på at dette skal bli løst. Responstid og tilgang til vakttelefon døgnet rundt fremgår av de ulike SLA’ene.

For ytterligere informasjon om våre SLA’er og hvilke nivåer vi har, kan du lese mer her:
www.ipeer.no/dedikeradserver-villkor.php


Professional hosting

Professional hosting er en tjeneste der du lar oss ta hånd om all administrasjon av din løsning. Tjenesten bygger ikke bare på å være der om et problem oppstår, men også å forebygge problem og nedetid.

Du blir tildelt en Proffesional Hosting Manager (PHM) og vi kommer alltid tilbake til deg innen 60 minutter etter forespørsel har kommet inn. I tjenesten inngår også tilbakelesning av backup, restart av programvare/server, managed brannmur, oppdateringer av operativsystem, Server Healt Report (SHR) og offsite backup for dine data.

For ytterligere informasjon:
www.ipeer.no/managed-hosting.php

Latest Tweets

Ipeer @ipeerab 300 days ago

RT @CygateAB: .@ITBranschen: Stayhard.se väljer Cygates svenska Hosted VMware-moln: https://t.co/eDojQ6MeG0 @Stayhard_se @Telia_foretag @VM

Ipeer @ipeerab 301 days ago

RT @CygateAB: Största nätbutiken för modeintresserade män @Stayhard_se väljer svenskt moln https://t.co/dhnGiCeXEg @VMware_SE @Telia_foreta

Ipeer @ipeerab 301 days ago

RT @CygateAB: Hur många molntjänster finns i ert nät? Oljebolaget Nynas kollade: https://t.co/7GXKnnw99Y @SkyhighNetworks @Telia_foretag #p